mandag, mai 16, 2011

Ellen :)

Ellen har "gibort" på sin blog. Ta turen inn dit og kikk.
Jeg vil benytte anledingnen til å si noe om kreative Ellen og hvorfor dere bør følge bloggen. Ellen er en superkreativ dame, en multikunstner. Hun lager de vakreste ting med garn, symaskin og annet. Jeg blir imponert hver gang hun har strikket et plagg. Lekre flotte kofter/jakker, barnegensere ol. Jeg har ikke strikket jakke til meg selv siden jeg var tenåring. Husker enda hvor laaaaaaaaaaang tid det tok!! Så jeg er imponert!! Ikke bare lager hun fine ting, men hun baker gode ting, og av og til deler hun oppskrifter *mmmmmm* -og hverdagsbildene hennes er kreative og herlige å følge med på :o)
Ellen du er herlig. Takk for at du deler så mye på bloggen!! 

2 kommentarer:

Ellen* sa...

Oi - det var voldsomt! Tusen takk for gode ord, Marie! *klemmm*
Og ha en strålende fin 17. mai imorgen - ble du ferdig med bringkluten tro?

Eirin Bjørnstad sa...

Innom for å si at jeg ønsker deg en deilig 17. mai!
Alt godt fra Eirin. ;-)