fredag, april 29, 2011

S-klubb-basar

I morgen 30.april arrangerer barneforeningen jeg er leder i basar i Karmel Bedehus
Barneforeningen S-klubben Sandsli inviterer 
til basar kl 15-17.30
Velkommen. 
Nå skal jeg sy merkelapper på noen av gevinstene.
Kjekt å sitte ute i solen etter å ha fulgt med på prinsebryllup på tv. 
Klutene er strikket av mamma, min tante og meg. 
Pengene vil gå til de to prosjektene vi har hatt som fokus i barneforeningen:
*sykehuset okhaldunga i Nepal
*skoleprosjekt i Bangladseh
Barneforeningen er tilknyttet Normisjon.
Velkommen

3 kommentarer:

Silje sin blogg sa...

Kjempe fin sak å gi premier til da;)

Beate sa...

Egne merkelapper til barneklubben, jeg er imponert!!

Annette Thygesen sa...

Applaus til flittige henders om strikker så det varmer om hjertet på mange.