lørdag, april 02, 2011

Franske makroner

I blader, blogger og butikker ser jeg oftere og oftere franske makroner. Så da tenkte jeg at jeg måtte være litt hipp og kul og teste ut om det var no stas. Jeg fant en oppskrift hos Trines matblogg og satte igang. Jeg og minstesnuppa skoldet mandler så mandlene hoppet, veiet og målte, vi mikset og styrte. 
...og jeg kan virkelig skjønne hvorfor franske makroner er så poppis. 
De smaker godt!
De ser lekre ut. 
(nå har vi bare laget rosa, men man kan jo variere så mye man vil!)
Ønsker dere alle en god helg :)

4 kommentarer:

Pauline sa...

Hoppende mandler gir hoppende gode makroner..??!.. :-D
Ha ei riktig good helg, klem!! :-)

Aquarell sa...

Å, disse så kjempegode ut!
Kanskje noe å prøve selv?
Ha en flott helg. :)

Vibeche Bergqvist Ellingsen sa...

Da jeg var i Paris for et par år siden, så var vi inne og kjøpte noen sånne makroner i forskjellige farger, og jeg rett og slett elsker de :D
Nå kan jeg kanskje prøve å lage noen sånne selv, takk for at du deler.....mmmmmmmm..... :D

Moan sa...

Åh! Nammm!
Tørr nesten ikke se på de!