mandag, september 27, 2010

tidlig advent i år?

...det er vel aldri for tidlig å begynne med advent? 
Hvert år lager jeg adventskalender til en venninne eller to. Kjekt å overraske med noe litt anderledes. Jeg velger ut de jeg lager til ganske tidlig. Jeg har dem med meg i tankene når jeg er på ferie, på shopping, når jeg lager ting osv. Jeg tenker litt ekstra på dem jeg har valgt ut. Jeg synes det er koselig å holde på med. Førstemann ut i år er Gry: 
Gry sin adventskalender begynte jeg på i fjor høst, og siden hun bor litt kronglete til måtte jeg prøve å få den ferdig et lite stykke før jul i år. I morgen reiser den første stykke på vei. 
Gry: jeg håper du vil sette pris på mine små gleder. Jeg har kost meg masse med å lage adventskalender til deg. Håper du kan få litt av adventsmagien når du åpner en pakke hver dag og kjenne at jeg er glad i deg :o) Jeg setter pris på alt vi har opplevd sammen og din unike person. Jeg er takknemlig for å ha blitt kjent med deg. Takk for alle turer på "hytta" og takk for tur til Brussel. *klem* 
Jeg ønsker dere alle en god mandag :o) 
La dere gjerne inspirere til å overraske noen positivt! 

8 kommentarer:

Pauline sa...

Du er et unikum på disse kalenderene dine!!
Og ja!, det inspirerer!! :-)

Klem!

Grylla sa...

Du er nå bare utrolig snill og grei da *klem*
Tror kansje jeg må får Henrik til å gjemme denne så jeg ikke piller hull på noen av pakkenene. Takker og bukker så mye på forhånd jeg er sikker på at jeg kommer til å kose meg veldig med denne.

Birkus sa...

For en fantastisk flott ting å gjøre!
Ikke minst det at du planlegger i så lang tid. Da er det ikke tilfeldigheter det som ligger i de pakkene kan jeg tenke meg.

Vibeche Bergqvist Ellingsen sa...

Så koselig da :D

Anne-Britt sa...

Heldige Gry. Så kjekt å få små overraskelser hver dag. Så koselig gjort.

Aquarell sa...

Så utrolig flott og koselig ting å gjøre! :D

Elisabeth Helland sa...

åh, du er nå søt som sukker.....og jeg har faktisk lyst å klemme litt på de pakkene der...hihi....
- vel, du inspirerte faktisk meg til å egentlig ha lyst til å gjøre det samme til ei god venninne...hmmm, aldri for sent å begynne vel?....hmmmm....lure lure...

Ania sa...

G'en datt nesten av, skal lime på før jeg reiser til Stavanger :) Og, eh, Gry merker vel ikke om en eller to pakker forsvinner, eh? Er jo så mange oppi posen *smile uskyldig* :D