torsdag, august 12, 2010

campingliv

Vi har hatt mange late dager i campingvognen på jordet hos svigers. Det er kjekt å ha vårt eget krypinn og det er kjekt å sette mer og mer preg på vognen vår. Neste sommer håper jeg at jeg får malt den hvit inni, trekt om sofaene i fargen "mud" og litt sånn, men foreløpig koser vi oss masse i vognen akkurat slik den er :o) Her er noen sommersneakpeaks fra dagene på landet.
(dere av vennene mine som vil se mer private bilder får snike dere inn på profilen min på facebook ;o) -og kikke i albumene der)
sommer er å ha hjertejordbær på kveldsskiven
mmm blåbær!!mine kule gryter fra Bangladesh ♥ungene fikk låne gryta til hamaperler. Ble litt inneaktiviteter når det regnet som værstspennende små dyr på landet :o)kveldsidyll. Amalie velger seg en bok for kveldslesestund med pappa.herlig lykt fra indiska.no
-kjøpt av gavekort fra Maren. Tusen takk Maren!
Tenker på deg når jeg ser de koselige tingene jeg snopte på indiska :o)Jeg har kjøpt Siri Tollefsen-pute.
Den skal supleres med en til. Synes de er så fine!
-og når sofaen har fått mud-farget trekk så passer den enda bedre.
*gleder meg*Lydia leser for meg mens jeg hekler slumrepledd til campingvognen i glade farger.
Lydia syntes det var veldig kjekt det var blitt så stort at hun kunne krype under pleddet mens jeg heklet. Hekler i bølgemønster. Bilder av pleddet kommer siden.
koselig kveldsstemning i vognen
boks fra indiska (fra Maren :o) ) og lykter jentene har laget ♥
Jeg koser meg med å planlegge, drømme og lage det koselig i vognen.
Den blir koseligere og koseligere for hver gang vi er der :o)
Ønsker dere alle fortsatt gode sommerdager

3 kommentarer:

Gladie sa...

Ser virkelig koselig ut - du kan kunsten å nyte, Marie :)

Jennys fire vegger sa...

Dette så veldig koslig ut, gøy at du skal pusse opp en campingvogn! Flotte gryter, og de ble tøffe med perler i! Puten var virkelig fin, og håper vi også får se pleddet når det er ferdig. =)

Jeg syns innlegget ditt med kjøkkenklutene var så inspirerende at jeg nå har gått til innkjøp av strikkepinner og garn! Jeg har helt seriøst ikke strikket siden 6. klasse og damen i butikken anbefalte meg tykkere pinner, fordi jeg var nybegynner! :-D Har begynt med den enkleste selvfølgelig og har nå et par-tre cm å skryte av foreløpig. Det er faktisk gøy, så takk for oppskriftene! Håper jeg kan legge ut et bilde når kluten er ferdig og linke til innlegget ditt?

Ha en fin dag videre!
Mvh Jenny (en fersking i blogglandia)

Bente sa...

Så koselig dere har det i campingvogna! Vi har akkurat gått til innkjøp av vogn og du har skrevet et veldig inspirerende blogginnlegg:)Nå gleder vi oss stort til at vogna vår blir leveringsklar slik at også jeg kan begynne å ordne i stand slik vi vil ha det:) Vi ser så frem til mange gode familiestunder utover høsten og vinteren.