fredag, april 23, 2010

en koselig dag fra ende til annen :o)

Ettermiddagen startet på "Eat My Muffin". på Xhibiton kjøpesenter i Bergen. Fantastisk nydelige muffins!! www.eatmumuffin.no. Deretter spiste jeg, Eli, Maren, Ellen, Leo og Anne-Britt middag på Egon før vi tuslet til åpning av kaien på USF. Her er noen bilder fra åpning av www.annek.no

Anne til venstre i bildet.
Lokalet ligger på USF kaien i Bergen
Anne har gjort det så fint.


Her er bilde fra Sarah Reed sitt lokale.
Nydelige kopper hun lager!!
En koselig dag :o)
Nå gleder jeg meg til å reise på scrappehyttetur med jentene.
God helg :o)

3 kommentarer:

Elisabeth Helland sa...

ååååh, du den muffinsen den kjente jeg langt nedi magen.............åh, du søte verden.....mmmmmmmmmmm

ha ei fiiiin helg du og alle sammen
---klem---

Beatemor sa...

Herlig. Og ble ikke lite misunnelig når jeg leste det siste om scrappehyttetur! Kos deg og ha en flott helg!

Mammadragen sa...

Ååååååååååååå - æ fikk så lyst på sånn muffins!!!!!!

GOd helg!