fredag, februar 26, 2010

scrapperi scrappera

I dag har jeg og jentene kost oss på banglaloftet med litt scrappings. Denne første siden begynte jeg på i besøk hos Anne-Britt (takk for koselig kveld jenter!!) layouten er av Eli og Amalie. To tøysejenter som er superherlige og lekne. Her tøyser de med grimaser til Eli's sønn som er fotograf. Takk for en herlig dag i skogen Eli & co :) Denne siden har jeg kost meg med i dag. layouten handler om katten vi hadde i et døgn i sommer som var. Vi fikk en katt oppi hendene av noen forbipasserende som fant katten og lurte på om den var vår. Den var skadet og trengte hjelp. Vi gikk rundt til naboer og spurte om de kjente til katten, men ingen savnet en slik katt. Jentene ga den mye kjærlighet og omsorg. Den fikk sove i uteboden, tørt og lunt. Dagen etter dro vi til dyrlegen med den. Den hadde brukket to bein og hoften, så det var ikke så mye annet å gjøre enn å la den dø. Ungene la sin elsk på katten og de føler virkelig de har hatt katt selv om det bare var et døgn.
Amalie har scrappet en side om seg og min tante Elisabet. En god tante som jentene er veldig glad i! Kjempemoro å leke med glimmermist, dottiann, pynteteip og masse masse halvperler og bling.
Lydia har scrappet en side med bilder fra sommeravsluttning med klassen sin i fjor. Kjekt å grise litt med glimmermist, dotti, bling og ting :) Veldig viktig med sommerfugler på sommerlayout!!
For litt siden laget jeg et hjerte til Ellen :) Det kunne jo ikke være til andre enn Ellen :)
...med dette ønsker jeg dere alle en hjertelig helg :)

6 kommentarer:

Sonja sa...

Dere er produktive :) Flotte layoutr og mini Marie er jo et naturtalent!!!

Ellen hjerter ja helt klart :)
Ønsker dere en god helg!

Maren sa...

Superherlige layouter fra både store og små. :)

Anne-Britt sa...

Så flott LO'en fra besøket mitt ble da. Likte godt den greina og jentene dine er jo bare så flinke til å scrappe da. Ser de har stilen din :)

hanne sa...

Så flotte sider fra store og små! Ikke rart jentene er flinke... de har jo noe å slekte på!
Søte hjerter, også!

Hege sa...

Kjempeflotte Lo`er både fra deg og jentene dine! De har nok arvet talentet til sin mor ja!
Jeg sitter bare å smiler sammen med min nye eplegrønne ugle jeg ♥

Stor klem!

Eli sa...

Hihi - grimaser kan vi ;) Herlige layouter fra både deg og jentene; kjekt å kunne dele denne hobbyen :)