søndag, mai 10, 2009

ut på tur aldri sur :)

I kveld har jeg sydd et sitteunderlag. Jeg har lenge tenkt å sy ett pledd med voksduk på ene siden. I hele 8 år har jeg gnurt på den ideen *knis* Men da vi var på scrappetur på landstedet til Gry så jeg hennes sitteunderlag med voksduk på ene siden og fleece på andre siden, så da ble det et slikt på meg også :) Takk for inspirasjon Gry! Teppet vårt er foret med to lag med ullfilt så det skal være godt sommer som vinter. For at lagene skal ligge stødig har jeg sydd rundt alle de hvite rundingene.



Ønsker dere alle en fin søndagskveld.
Nå venter film og strikkepinner :)

11 kommentarer:

Anonym sa...

jeg så for meg en mørkegrå liten plate... Dette er jo SOMMERunderlag, skal du lage et til hver av dere?? Skjønner ikke du får det til, det er jo kjempestilig!!

Ann Hedvig sa...

Og du var i tvil om kreativitet??

Dette er jo bare rett og slett helt til å spise opp. Hadde jeg sydd ett så flott teppe, ja så hadde ingen fått lov å sitte på det *fnis*

klem

Vibeche Bergqvist Ellingsen sa...

Kjempe flott ble det sitteunderlaget.
Jeg må få fingen ut og lage mitt også.
Men ting tar tid ;)
Klem

Eli sa...

Du må aldri tvile på at du er kreativ Marie! Aldri!! Lekkert sitteunderlag og så flott med navnet på. Jeg er mektig imponert over hva du tryller frem på null-komma-niks. KLEM

Ellen* sa...

Oi, skikkelig flott underlag du har laga!! Gjennomført med "navneskilt" og det hele! Du er flink! (kjenner til det der med å ruge på ideer i årevis, ja... deilig å bare gjøre det?!) Klem, E*

ingrid sa...

Så utrolig flink du er, og så INSPIRERENDE!
No har eg laget sånne hjertebordkort til barnevelsignelsen vi skal for vår lille prinsesse!
tusen tusen takk for ideen!

Det underlaget du har laget er bare utrolig flott og koselig!!!

bless you!

mvh ingrid,
som akkurat har oppdaget siden din ved hjelp av ei venninne

Anne-Britt sa...

Så utrolig deilig og mykt ut dette sitteunderlaget, og så tøft med navnet på teppet. Tipper det falt i smak hos alle i heimen din;) Du er bare så kreativ, jeg tar av meg hatten for deg. Ønsker deg en fin kveld. Klem

Monica sa...

Så utrolig flott det ble! Takk for at du deler all kreativiteten din :)

Beate sa...

Hei!
Takk for super ide; eller takk for mange supre ideer! Du greier titt og ofte å inspirere meg :)
-Beate

Polka sa...

Nydelig teppe:)

Maren sa...

Helt fantastisk rett og slett :D Du er et uendelig oppkom av ideer :D