mandag, mars 16, 2009

Stavangertur :)

I helgen åpnet Oddbjørg huset sitt for oss bergensdamer. Jeg, Eli, Ania og Vibeche reiste fra Bergen fredag ettermiddag og tilbake på søndag kveld. Det var superkjekt fra ende til annen. Vi har kost oss med god mat, scrapping, bytur :) Bare masse koselig og hyggelig. På lørdagen var vi på scrapping sammen med mange andre scrappedamer. Utrolig kjekt!!! og på søndagen var vi på stranden og tok mange mange bilder. Jeg gleder meg til å få bilder fra de andre som hadde med seg kamera (jeg hadde bare et lite "lommekamera" med på turen som jeg ikke har tatt så mange bilder med)Veldig koselig å være på tur med dere :)

Og tusen takk til Oddbjørg og Monica for en strålende helg i Stavanger!! Gleder meg til å komme tilbake.

I dag så jeg på bloggfeeden at Foreldremanualen har skrevet om meg :)
Så moro. Tusen takk for gode ord!! Foreldremanualen er en inspirerende og flott blogg!! Ta en kikk innom og bli inspirert av alle de flotte innleggene :)

Ha en super duper dag alle sammen :)

5 kommentarer:

Hanna sa...

Hei,
Det var veldig hyggelig å treffe deg på treffet i Stavanger :-)

Eli sa...

Der var vi på den røde løperen ja *fnis* Herlig helg - takk for kjekke stunder roooomie :) :) Klem

Vibeche Bergqvist Ellingsen sa...

Ja det har vært en super helg og mye morro, nå bare gleder jeg meg til bildene kommer :)

Takk for en herlig helg med mye humor og glede.

Ha en fantastisk uke,
Stor klem

Nina`s Rosa verden sa...

Høres ut som om dere har hatt det utrolig moro! ( litt misunnelig)
Ha en fin sykveld og en fin uke!!
Klem!

Ania sa...

Takk for en superduper helg!! Herlig!!!! :D