torsdag, oktober 23, 2008

Scrapperi scrappera :)

I går var jeg på scrappekveld på hobbykroken sammen med mange kjekke og koselige scrappedamer. Jeg koste meg masse og fikk jammen scrappet litt også :) Her er de to layoutene jeg scrappet i går: Eldstesnuppa på tur med bøsse for blåkors på søndag som var.
På hyttetur er det lett å finne roen :)
.......
Jeg har holdt på med en artikkel om håndskrift en stund, men siden den ikke blir noe av kan jeg jo poste layoutene :) Håper noen kan finne inspirasjon til å bruke sin egen håndskrift på layouter :)
brukte tekststriper
Bruke stripete mønesterark
brukte rutete mønsterark
Jeg har laget flere layouter, men de får jeg spare til en annen dag :)
Ønsker dere alle en kreativ høstdag :)

6 kommentarer:

Gladie sa...

flotte sider, den med gråtass er helt bedårende :)

Elisabeth sa...

Å så mye fint! :) Jeg digger stilen din! Så enkelt, men likevel gjør det så mye!

Torunns- fristed sa...

Så flotte sider, jeg er så glad for at vi fortsatt får se de flotte sidene dine :)

Vibeche Bergqvist Ellingsen sa...

Nydelige sider igjen fra deg min venn.
Og takk for i går, alltid like koselig nede på hobbykroken.
Klem

Aquarell sa...

Knallflotte sider!
Håper du får en kjempeflott helg!:D

Sonja sa...

Takk for hyggelig kveld i går! Kjempefine Layouter du har her!!