søndag, desember 30, 2007

God jul :)

Litt julestemning fra syltaheimen med ønske om god jul til dere alle :)
Juleengel fra Göbel under her; stjerne fra Indiska over her Jentene synes det er så stas med juletre :) De var med å pynte det på lillejulaften og har siden ommøblert litt på nederste grenene på treet. Her klapper Amalie forsiktig på fuglen. Er så glad i nostalgisk juletrepynt. Fugler med fjærhale minner meg om mormor sin juletrepynt og hver gang jeg finner en slik i butikken bare MÅ jeg ha en ny ;) Jeg har juleservice fra Göbel og da jeg så disse juleenglene i porselen som er de samme som på servicet bare måtte jeg ha dem (samme serie som englen i snøkulen over her)ungene var med på å pynte juletreet ja *knis*

Dette hjertet er en av de fineste tingene jeg har fått denne julen. Jeg fikk det i posten av en venninne noen dager før jul. I påvente av at det skulle henge på juletreet så hengte jeg det på dørhåndtaket. Og siden ble det hengende der. Ikke for at jeg ikke ville ha det på treet, men fordi det var ett fint symbol på at her er folk hjertelig velkommen; og mange av gangene jeg går gjennom denne døren tenger jeg på min venninne og hennes familie :) Så da fikk det henge der :)

Min julaften var helt PERFEKT på alle måter. Her har vi feiret den beste julen siden jeg ble voksen. Vi har hatt det koselig, magisk, og høytidsstemt og alt positivt jeg kan tenke meg i julen!! Det var skikkelig hyggelig stemning hele kvelden og helt perfekt mat. Alle gjestene ga utrykk for at det var en vellykket kveld og da blir jo verten glad også. Nå er jeg skikkelig gira til å feire alle juler hjemme fra nå av :)

Vår romjul har vært fyllt med mange koselige familiebesøker, mange timer med tusling i pysjen, mange timer med brettspill både sent og tidlig. En perfekt romjul for meg og for mine barn. Vi koser oss sammen!!! Og det håper jeg dere gjør også. I kveld har jeg fått scrappet litt også, det får jeg vise en annen dag :)

Jeg ønsker dere alle en riktig så god romjul :)

4 kommentarer:

Anne-Britt sa...

Sååå flott julepynt du har på treet ditt :) Virkelig nostalgisk. Sikkert sånne ting som har gått i arv. Kjekt å se hvordan andre har det på treet også :)

Ønsker deg en fin jul videre og et godt nytt år.

Klem

Vibeche Bergqvist Ellingsen sa...

Så masse herlige julepynt du har, og jeg har jo sett treet ditt i virkeligheten og det er bare nydelig :)

Aquarell sa...

Så mange fine bilder, masse flott julepynt... :D
Ønsker deg og dine en fortsatt flott romjul, og et godt nytt år.:)

Anonym sa...

Brettspilling er en flott juletradisjon. Vi fikk en nytt spill i år som ble en kjempehit i romjula. Jeg snublet over spillet på dette nettstedet; http://www.brettspillguiden.no/kritikker/?gid=471
Vi burde spille mer også eller i året. Det er virkelig kvalitetstid på boks:)