tirsdag, november 20, 2007

embossing på transparent??

Funker som bare det :) I kveld embosset jeg på transparent og det funket bra. Ble litt kult også synes jeg :) Alle stemplene er fra http://www.banglamarie.no/


Kortet er malt med H2O og akvarellmaling


Ellers så holder vi på å lage pepperkakehus til pepperkakebyen. Jeg skal ta bilde av huset når det er ferdig. Jeg synes det er så koselig å ta jentene med til pepperkakebyen hvert år og se på alle de kreative og flotte pepperkakehusene. Pepperkakebyen var avlyst i år, men heldigvis så tok noen iniativ til å fortsette tradisjonen :) og da fant vi ut at vi ville lage ett hus til byen og ikke bare gå og se på den! Kan lese mer om pepperkakebyen her En skikkelig koselig bergenstradisjon som er verdt å få med seg om man kan!

Ønsker dere en kreativ dag :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Pepperkakebyen er absolutt verdt et besøk! Det var en "må gjøre" ting før jul de årene jeg bodde i Bergen. Der fikk jeg alltid julestemning! Gleder meg til å se pepperkakehuset når dere er ferdig.

Kathrine

Aquarell sa...

Kjempemorsom tradisjon med pepperkakebyen.:)
Den skulle man jo fått sett...

Ha en fin dag.;D

Vibeche Bergqvist Ellingsen sa...

WOW for et flott kort Marie, de stemplene dine er bare helt fantastiske. Og gjett om jeg kommer til å bruke ideen din om å embosse på transparent :)

Elsker pepperkakebyen og synes det er kjekt at dere bidrar. Må ta turen ned å se ;)

Klem